پایگاه اینترنتی محفل شمع زینب (سلام الله علیها ) روی سیاه -چشم سفید - ازهر دری سخنی-یادداشتهای یک طلبه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانه
مدیریت
ایمیل من
شناسنامه
پارسی یار

 RSS 
 Atom 
مجموع بازدیدهای وبلاگ: 54001
تعداد بازدید امروز: 2
تعداد بازدید دیروز: 0
  • درباره من


  • ازهر دری سخنی-یادداشتهای یک طلبه
    عین_صاد
    سلام متولد قم هستم روحانی هم هستم ، والبته هیچ ارتباطی هم با مرحوم عین-صاد (علی صفایی حائری_نویسنده مشهور )ندارم فقط اسمم علی صالحیه که مخففش میشه همون عین-صاد! (یادداشتهای یک طلبه)
  • لوگوی من


  • لوگوی دوستان من






  • موسیقی وبلاگ


  • اشتراک در وبلاگ


  •  
    ازهر دری سخنی-یادداشتهای یک طلبه
    این دانش دین است، پس نیک بنگرید که از چه کسی دین خود رامی گیرید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
  • روی سیاه -چشم سفید
    نویسنده: عین_صاد جمعه 87/8/10 ساعت 6:37 ع
  • بسم الله الرحمن الرحیم

    اشک چشم

    می خواستم بگویم : چرانمی آیی ؟

    چرا نمی آیی کنارم ؟

    اما پشیمان شدم .

    راستش را بخواهی  ترسیدم .

    نه از تو !

    و نه از آمدنت!

    بلکه از چشمهایم ترسیدم ،

    ازین چشم ها ی آلوده .

    ازین چشمها که به سیاهی عادت کرده اند.

    اکنون این چشمها آنقدر چشم سفیدی  کرده اند

    که رو سیاه اند .

    ومن می ترسم حتی اگر برگردی

    دیگر تو را نشناسند .

    می ترسم.


  • نظرات دیگران ( )
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • < ازهر دری سخنی- گاه نوشته های یک طلبهازهر دری سخنی- گاه نوشته های یک طلبهپاتوق دختر پسرای باخداپاتوق دختر پسرای باخداازهر دری سخنی- گاه نوشته های یک طلبهازهر دری سخنی- گاه نوشته های یک طلبهمحفل شمع زینب(سلام الله علیها) یی