پایگاه اینترنتی محفل شمع زینب (سلام الله علیها ) کیهان،احمدی نژاد ،رهبری- سیاسی - ازهر دری سخنی-یادداشتهای یک طلبه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانه
مدیریت
ایمیل من
شناسنامه
پارسی یار

 RSS 
 Atom 
مجموع بازدیدهای وبلاگ: 54155
تعداد بازدید امروز: 5
تعداد بازدید دیروز: 10
  • درباره من


  • ازهر دری سخنی-یادداشتهای یک طلبه
    عین_صاد
    سلام متولد قم هستم روحانی هم هستم ، والبته هیچ ارتباطی هم با مرحوم عین-صاد (علی صفایی حائری_نویسنده مشهور )ندارم فقط اسمم علی صالحیه که مخففش میشه همون عین-صاد! (یادداشتهای یک طلبه)
  • لوگوی من


  • لوگوی دوستان من






  • موسیقی وبلاگ


  • اشتراک در وبلاگ


  •  
    ازهر دری سخنی-یادداشتهای یک طلبه
    هرکس دانشی را که خداوند آن را برای امور دینی مردم سودمند قرار دادهاست پنهان کند، خداوند روز قیامت او را با لگامی از آتش لگام زند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
  • کیهان،احمدی نژاد ،رهبری- سیاسی
    نویسنده: عین_صاد پنج شنبه 87/5/17 ساعت 4:13 ع
  • بسم الله الرحمن الرحیم

     

     

     

    ماجرای صحبتهای آقای رییس جمهور ،احمدی نژاد ، وانتساب مطالبی در حمایت از تصمیم دولت نسبت به 3وزیر پیشنهادی به رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) وانتقاد های کیهان از این صحبتها این چند روزه حسابی جارو جنجال به پا کرده بود که امروز با نامه یک مسئول آگاه ! از دفترمقم معظم رهبری خاتمه پیدا کرد .در این مورد اشاره به چند نکته خالی از لطف نیست:

      

    1.جالب است که بعضی گروهها که سایه احمدی نژاد راهم با تیر می زدند در پی جواب عضو دفتر رهبری به نقد کیهان، ناگهان دلسوز احمدی نژاد شدند وداد و بیداد راه انداختند که واویلا چرا تهمت می زنید ؟دفتر رهبری هم حرف رییس جمهور رامی زند !

    این گونه واکنش ها را ابدا نمی توان نوعی حمایت از رییس جمهور ویا رهبری دانست . رییس جمهور که واضح است . رهبری هم اگر این فرقه درد اورا داشتند آن زمان که ایشان مکررا به حمایت از دولت می پرداخت لا اقل تیتر سوم ،چهارم مطبوعات خود را به سخنان رهبری اختصاص می دادند.این واکنش ها تیری  است در تاریکی که شاید بتوان بین طرفداران دولت اسلامی تفرقه ای انداخت وچند صبا حی دیگر حکومت کرد. انگار مزه 8ساله رانت های حکومتی هنوز زیر دندان آقایان مانده که این گونه دندان تیز کرده اند.

    2. این جانب هر چند از دوستداران شخص ودولت جناب آقای احمدی ن÷اد هستم ، اما به هر سوی حرکت ایشان در خرج کردن رهبری برای پیشبرد مقاصد سیاسی_ ولو این که این مقاصد صحیح و ضروری هم به نظر بیایند_ را صحیح نمی دانم .این گونه حرکات را می توان نوعی سوئ استفاده از جایگاه رفیع رهبری دانست . آقای رییس جمهور باید بداند اگر مردم زمانی به او دل باختند ورای خود رانثار او کردند به این علت بود که اورا در پی تحقق آرمان های انقلاب ورهبری یافتند و به قول خود ایشان اورا یک معلم بسیجی دیدند. بسیجی خودش را برای رهبر به هر آب و آتشی می زند ولی حاضر نیست از رهبری برای اهداف خود مایه بگزارد . صحبت ها ی آقای رییس جمهور چه موافق با منویات رهبری باشد_آنگونه که بیت ایشان تصریح کردند_ و چه نباشد ،قابل توجیه نیست و یک معذرت خواهی از ایشان را می طلبد . هر چند سیاست گاهی انسانها را فراموش کار می کند.

    3. حرکت متواضعانه ی جناب آقای شریعتمداری مدیر مسئول محترم روزنامه ی کیهان در معذرت خواهی در مورد نسبت ایشان به رییس جمهور (تحریف سخن رهبری )که صریحا از طرف دفتر رهبری نفی شده علاوه بر آن که بسیار قابل تقدیر وتشکر است، نشان دهنده ی ارادت و تبعیت بی چون و چرای ایشان از مقام رفیع ولایت است. که این خود درسی است برای تمام کسانی که د ر وادی سیاست قدم می زنند.که اول باید ایمان را محکم کرد و دل را از هوی و هوس شست و بعد وارد این راه پر پیچ و خم شد .

    4. همان گونه که سردبیر محترم روزنامه کیهان در نوشته ی امروز خود بدان اشاره کردند ،این گونه انتقادها از رییس جمهوری عزیز و خدمت کار نه تنها به معنای رو گردانی از ایشان نیست بلکه باید به آن با دید دلسوزی ونقد برادرانه نگاه کرد .هرچند بعضی ظرفیت درک چنین حس برادری و همراهی با یک رییس جمهور را از طرف آحاد ملت ندارند و سعی می کنند آب را برای ماهی گیری خودشان گل آلود کنند.

     

    رییس جمهور، دست بوس رهبر .
  • نظرات دیگران ( )
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • < ازهر دری سخنی- گاه نوشته های یک طلبهازهر دری سخنی- گاه نوشته های یک طلبهپاتوق دختر پسرای باخداپاتوق دختر پسرای باخداازهر دری سخنی- گاه نوشته های یک طلبهازهر دری سخنی- گاه نوشته های یک طلبهمحفل شمع زینب(سلام الله علیها) یی